130030 – 18072014 – Mulți abonaţi ai UPC au sesizat protecţia consumatorilor după ce compania a introdus în abonamente opţiunea extra-fotbal, fără să-i întrebe dacă vor acest lucru, după modelul practicat până nu demult de RCS/RDS și copiind o practică a ROMTELECOM. Abonaţii au fost înştiinţaţi prin poştă că, în cazul în care nu vor opţiunea extra fotbal, trebuie să ceară dezactivarea acesteia. În caz contrar, vor plăti câte 10 lei pe lună în plus la abonament. Să ţi se aducă la cunoştinţă fără a te întreba înainte, iar în momenul în care îţi pune condiţia faptului că în momentul în care nu eşti de acord se reziliază unilateral este un abuz de forţă din partea unei companii asupra cetăţeanului consumator. Este o poziţie dominantă de forţă prin care se încearcă abuzarea consumatorului, atenționează Sorin Mierlea, preşedintele Asociaţiei Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor. – PROMPT MEDIA