Acasă Bucuresti-Ilfov Bucuresti Bucureşti: Se îmbunătăţeşte furnizarea serviciilor de informare și relaţionare oferite cetăţenilor

Bucureşti: Se îmbunătăţeşte furnizarea serviciilor de informare și relaţionare oferite cetăţenilor

DISTRIBUIȚI

135140 – 27022015Ministerul Muncii a organizat două evenimente în cadrul proiectului “Modernizarea serviciilor publice de informare și relaționare cu cetățenii, din cadrul Ministerului Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice”. Acestea au avut loc concomitent în Râmnicu Vâlcea și București.

Astfel, evenimentul de la Râmnicu Vâlcea a fost dedicat sesiunii regionale de informare privind rezultatele proiectului care face parte dintr-o serie de activități de promovare derulate în cadrul Componentei VIII – realizarea unei campanii de informare la  nivel național privind modernizarea serviciilor de informare oferite de MMFPSPV precum și principalele drepturi sociale ale cetățenilor gestionate prin sistemul MMFPSPV.

Seminarul național de la București, din cadrul Componentei V a proiectului –  “Dezvoltarea reţelei de comunicatori pentru serviciile publice de informare” a reunit membri ai Rețelei de comunicatori precum și ai Rețelei de informare.

Principalele teme de discuție au vizat analiza obiectivelor care s-au îndeplinit până în prezent în proiect precum și pregătirea obiectivelor viitoare. O atenție deosebită s-a acordat prezentării servicului Tel Verde care funcționează din luna august 2014 și care înregistrează o medie de 800 apeluri telefonice lunare din partea cetățenilor. În atenția participanților la evenimentul din București s-a aflat și Comunitatea de practică din cadrul proiectului care a avut până în prezent 8 întâlniri. În cadrul acestora, membrii grupurilor de lucru au fost instruiți în ceea ce privește accesarea fondurilor europene, o parte dintre aceștia aducând idei noi de proiecte pentru implementarea în cadrul MMFPSPV.

Ambele evenimente au urmărit obiectivul general al proiectului, respectiv îmbunătăţirea  furnizării serviciilor de informare și relaţionare oferite cetăţenilor, în vederea creşterii  transparenţei administraţiei publice şi a încrederii cetăţenilor, prin simplificarea barierelor administrative şi prin reducerea timpului alocat furnizării acestor servicii.  PROMPT MEDIA

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.