Acasă Bucuresti-Ilfov Bucuresti  București: Șase modalități de taxă, o singură operațiune de plată

 București: Șase modalități de taxă, o singură operațiune de plată

DISTRIBUIȚI

pasaport  145096 – 07072016  –  Odată cu intrarea în vigoare a OUG nr. 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative, plata taxei de pașaport, precum și a tarifelor aferente confecționării și valorificării plăcilor cu numere de înmatriculare, atribuirii unui număr de înmatriculare preferențial, păstrării combinației numărului de înmatriculare, contravaloarea certificatelor de înmatriculare, a autorizațiilor provizorii și a permiselor de conducere se poate face prin internet banking, virament, mandat poștal sau în numerar. Orice cetățean are astfel la dispoziție șase modalități de plată a acestor taxe, printr-o singură operațiune de plată, astfel:

Plata prin virament bancar de la orice bancă unde are un cont deschis; Plata prin mandat poștal (se poate efectua la orice Oficiu Poștal);

Plata în numerar la casieriile Trezorerie Statului. (Pentru București, plata se efectuează la casieriile Trezoreriei Sector 5 din Bd. Națiunile Unite nr. 6-8, Calea 13 Septembrie nr.226 și la ghișeele acesteia deschise special în sediul din Șoseaua Pipera nr. 49);

Plata în numerar la ghișeele serviciilor publice comunitare regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor (pentru documentele emise de aceste structuri);

Plata în numerar la casieriile Instituției Prefectului (pentru pașapoarte);

Plata prin internet banking.

În ceea ce privește această ultimă modalitate de plată, serviciile publice comunitare pentru eliberarea și evidența pașapoartelor, cât și serviciile publice comunitare regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor vor lua măsura temporară de a verifica plățile făcute prin internet banking, pe baza informațiilor puse la dispoziție de către Trezoreria Română.

Măsura este provizorie până ce Trezoreria Română va dezvolta sistemul informatic necesar validării plăților efectuate direct de către funcționarii de la ghișeu.

În aceste condiții, cetățenii care fac astfel de plăți vor prezenta, la momentul depunerii cererii de eliberare a documentelor de care au nevoie, dovada plății generată la momentul efectuării tranzacției, fără certificarea de către bancă.

Având în vedere că pentru confirmarea tranzacției efectuate prin internet banking este nevoie de mai mult de 24 de ore, pentru documentele care se eliberează în aceeași zi în care se depune cererea (pașaportul simplu temporar, permis de conducere etc.), recomandăm cetățenilor să utilizeze modalități de plată a taxelor care permit dovada plății la momentul depunerii cererii. –  PROMPT MEDIA

foto:facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.