Acasă Social București: Alții sunt de vină

București: Alții sunt de vină

DISTRIBUIȚI

149522 – 09032017 –  Primaria Municipiului Bucuresti a incercat inca din anul 2015 sa gaseasca o solutie sigura pentru pietonii si biciclistii care traverseaza neregulamentar parcul Herastrau pe podul de cale ferata. Desi ALPAB avea prevazuti bani in buget pentru constructia unei pasarele, Ministerul Transporturilor nu si-a dat avizul pentru realizarea acesteia. Din pacate, aceasta situatie are urmari neplacute, intrucat seria accidentelor produse in acea zona continua.

Parcul Herastrau, in suprafata de 110 hectare, este impartit in doua zone de-o parte si de cealalta a lacului. In ambele zone ale parcului au fost amenajate alei pietonale si piste pentru biciclisti. In pofida semnalizarii ”Accesul interzis”, trecerea pietonilor si a biciclistilor de pe un mal pe celalalt al lacului Herastrau, respectiv intre cele doua zone ale parcului, se face pe langa calea ferata Bucuresti-Constanta, pe podul de cale ferata.

Urmare a numeroaselor reclamatii ale cetatenilor care au semnalat atat pericolul traversarii caii ferate in aceasta zona, cat si accesul dificil pe podul de cale ferata (scari cu trepte si unghi de inclinare mare, atat la urcare cat si la coborare, care fac imposibila trecerea persoanelor cu dizabilitati locomotorii si dificila trecerea peste calea ferata a biciclistilor si a parintilor cu copii in carucior), Primaria Municipiului Bucuresti, prin Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB) a prevazut in buget, inca din anul 2015, fondurile necesare pentru intocmirea studiului de fezabilitate in vederea construirii unei pasarele pietonale peste lacul Herastrau in aceasta zona. Tot in anul 2015, prin mai multe adrese, ALPAB a solicitat Ministerului Transporturilor avizul de principiu privind amplasarea unei pasarele pietonale si distanta minima la care se poate apropia cu aceasta de podul de cale ferata.

Atat in 2015, cat si in anul 2016, Ministerul Transporturilor a refuzat propunerea Municipalitatii, argumentand ca solutia propusa nu se incadreaza in regulile privind amplasarea si autorizarea constuctiilor in zona de protectie a caii ferate, se arată într-un comunicat de presă al Primăriei Capitalei. –  PROMPT MEDIA

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.