Acasă Economie Bătălia finală cu supravieţuitorii “măsurilor” fiscală

Bătălia finală cu supravieţuitorii “măsurilor” fiscală

DISTRIBUIȚI

148660 – 17112017  – „După câteva zile de falsă pocăinţă penibilă a premierului în fata sindicatelor şi multinaţionalelor, instituţiile de forţă ale Guvernului şi-au ales ţinta şi au început atacul final împotriva firmelor Româneşti pentru a închide definitiv gura nemulţumiţilor şi revoltaţilor împotriva sistemului, adică fix a acelora pe care măritul împărat nu vrea să îi vadă şi nici nu îi cheamă la dialog. În timp ce preţurile la carburanţi se aproprie rapid de 6 lei/litru, iar leul este la pământ în raport cu moneda euro, provocând un dezastru economic uriaş coroborat „măsurilor” fiscale nou introduse, în toată ţara marea acţiune de control a început direct cu transportatorii de mărfuri şi pasageri, primii revoltaţi împotriva creşterii accizei la carburanţi şi una din breslele cele mai vocale şi mai vehemente în ultimii ani.Avem astăzi, în plină desfăşurare la nivel naţional, controale tematice din partea ITM, ANRSC, ISCTR şi ANAF, ameninţări cu amenzi de zeci de mii de lei şi abuzuri fără limită în timp ce spaga „colcăie” peste tot unde birocratizarea excesivă şi artificială este la putere.

Practic, fix acele instituţii unde numirile sunt exclusiv politice (lipitorii de afişe ocupa posturi gras plătite, în lipsa totală de performant, a iar amantele, rudele de tot felul şi cei certaţi cu munca şi cu limba romana îşi au fieful), dau atacul final şi, într-un dispreţ total faţă de cei ce produc plus valoare, „iau la ţintă” firmele autohtone prin acţiuni de control menite să intimideze şi să elimine orice formă de protest.

Evident că firmele de casă sunt ocolite de controale şi astfel se ajunge în situaţia în care o singură firmă să fie controlată într-un singur an de aceeaşi instituţie în mod repetat sau aproape permanent.

Spre exemplu, ANRSC (Autoritatea Naţională pentru Reglementarea Serviciilor Comunitare de Utilităţi Publice) şi-a conceput printr-o reglementare proprie un sistem de finanţare extrem de „deştept” şi a început să hăituiască firmele de transport judeţean, obligându-le să plătească o contribuţie de 0,12 procente aferente veniturilor realizate în desfăşurarea serviciilor. Cu alte cuvinte, fix ANRSC, care trebuia să se îngrijească de relaţia contractuală dintre Consiliile Judeţene şi operatorii de transport, vine să ceară bani chiar şi în lipsa existenţei unui astfel de contract şi o face retroactiv adică pretinzând recalcularea unor sume ce „în opinia lor” trebuiau achitate încă din 2008.

În alt plan, ISCTR şi ITM se luptă pentru supremaţia controalelor ce vizează respectarea timpilor de odihnă de către şoferii profesionişti în condiţiile în care în România există mai puţin de 10 parcări amenajate corespunzător pentru efectuarea acestor pauze atât de importante, iar starea infrastructurii rutiere este dezastruoasă.

FORT solicita actualului şef al Guvernului să revină cu picioarele pe pământ, să lase falsitatea şi orgoliile deoparte şi să se apuce de treabă folosind soluţiile corecte ale partenerilor de dialog social selectaţi credibili şi cu o atentă verificare prealabilă pentru a elimina impostorii deghizaţi în lideri de opinie, dacă doreşte cu adevărat să pună lucrurile pe făgaşul normalităţii său… să se întoarcă la ce ştie să facă mai bine, lucru rămas încă neelucidat.

Transporturile rutiere traversează din nou o perioadă neagră, iar 2018 se arată încă de acum a fi un an aproape imposibil de traversat în noile condiţii fiscale şi operaţionale.

Ilicitul este frate bun cu toate organismele guvernamentale şi invizibil pentru orice formă de control, iar continuarea politicii de negare a activităţilor ce nu produc decât pentru economia subterană, duce la un dezechilibru bugetar şi mai mare decât cel prezent”, transmite  FORT.

FORT reaminteşte opiniei publice că motorina încă se vinde la negru pe marginea drumului, iar răspunsul privind returnarea unei părţi din acciza către transportul comercial zace de mult timp în sertarul premierului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.