Acasă Social #POTALTFEL! Campanie națională de prevenire a consumului de canabis

#POTALTFEL! Campanie națională de prevenire a consumului de canabis

DISTRIBUIȚI

145236 – 13032018 – În perioada 5 septembrie 2017 – 31 iulie 2018, Agenţia Naţională Antidrog (ANA) implementează campania naţională media de prevenire a consumului de canabis „#POTALTFEL!”, care are drept scop creşterea nivelului de informare, sensibilizare şiconştientizare a populaţiei generale (15-64 de ani), cu accent pe populaţiaşcolară (15-24 de ani), asupra efectelor medico-psiho-sociale ale consumului de canabis, în vederea neînceperii, respectiv, evitării trecerii de la consumul ocazional sau recreaţional, la consumul regulat de canabis.Campania este implementată prin cele 47 de Centre de Prevenire, Evaluare şi Consiliere Antidrog, care organizează activităţi de promovarea campaniei în mediul TV, online și presa scrisă, sesiuni de prevenire a consumului de canabis în instituții de învățământ, pentru categoria de vârstă 15-24 de ani, activităţi de informare și promovare a alternativelor de viață sănătoasă, în zone în care tinerii aleg sa-și petreacă timpul liber (spaţiirecreaţionale), cu sprijinul voluntarilor ANA şi activități de informare în comunitate, cu ocazia marcării Zilei Internaționale Împotriva Traficului și Consumului Ilicit de Droguri 2018.

În perioada septembrie – decembrie 2017, la nivel teritorial au fost implementate 940 de activităţi în mediul şcolarşi în comunitate (în spaţiirecreaţionale), având un număr total de 34.026 beneficiari direcţişi 58.882 beneficiari indirecţi, după cum urmează: în mediul liceal: 803 activități de prevenire, care au avut 22.482 de elevi și 1.844 de profesori, ca beneficiari direcți și 43.151 de elevi, ca beneficiari indirecți. În cadrul acestor activități au fost distribuite 25.446 de flyere și 589 afișe cu mesajul campaniei; în mediul universitar: 75 de dezbateri pe tema consumului de canabis, care au avut 4.338 de studenți și 187 de cadre didactice, ca beneficiari direcți și un număr de 5.726 de beneficiari indirecți. Au fost distribuite 2.405 flyere și 57 de afișe; în zonele de petrecere a timpului liber (cluburi, baluri, autogări pentru studenții și elevii navetiști, parcuri, case de cultură, cluburi sportive etc) au fost realizate 62 de activități, care au avut 5.175 de tineri din categoria de vârstă 15-24 de ani, ca beneficiari direcți, și 9.945 de beneficiari indirecți. Au fost distribuite 3.883 de flyere, 210 afișe și 1.295 de brățări.

În ceea ce privește activitatea de promovare a campaniei în mass media, aceasta a avut ca rezultate parţiale, raportate la perioada de implementare: 86 de site-uri care au încărcat spotul campaniei, 433 de apariții în presa scrisă și on-line și 5.680 de difuzări ale spotului la televiziunile locale.

În prezent campania „#POTALTFEL!” se află în plină desfăşurare în fiecare sector din Bucureşti şi judeţ din ţară.

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.