95723 – 11112010 – Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (A.N.A.F.) informează că solicitarea de utilizare a unui certificat digital poate fi depusă, pentru fiecare contribuabil reprezentat, la oricare unitate fiscală teritorială din subordinea A.N.A.F., conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 2568/2010. Cererea de utilizare a certificatului fiscal (Formular 150) trebuie însoţită de următoarele documente: (a) documentul de identitate al titularului certificatului calificat, în original şi în copie;
(b) documentul care atestă calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului, în copie şi original; (c) documentul de împuternicire, autentificat de notarul public, din care rezultă dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaraţiile fiscale pentru contribuabil (acest document se depune în situaţia în care titularului certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat).
Începând cu obligaţiile declarative aferente lunii octombrie, declaraţiile fiscale vor fi depuse numai electronic de către contribuabilii mari şi mijlocii, definiţi conform reglementărilor în vigoare, precum şi de sediile secundare ale acestora. www.promptmedia.ro