Acasă Uncategorized Bucureşti: Volumul cifrei de afaceri în comerţul cu amănuntul creşte, dar rămâne...

Bucureşti: Volumul cifrei de afaceri în comerţul cu amănuntul creşte, dar rămâne mai mic decât anul trecut

DISTRIBUIȚI

99835 – 04042011 – Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut în februarie 2011  faţă de luna precedentă  atât ca serie brută cu 5,4%,  cât  şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,1%, a anunţat luni Institutul naţional de Statistică.

Faţă de luna corespunzătoare a anului precedent, volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut atât ca serie brută cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, cu  4,8 % şi respectiv, cu 5,2%. 

În perioada 1 ianuarie – 28 februarie 2011, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut  faţă de aceeiaşi perioadă din 2010, atât ca serie brută cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu  6,0%  şi respectiv, cu 5,7%.

Februarie 2011  comparativ cu ianuarie 2011 – Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna februarie 2011, comparativ cu luna precedentă, a crescut pe ansamblu cu 5,4%, datorită creşterilor înregistrate la: comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+20,3%)  şi la vânzările de produse nealimentare (+3,7%).  Vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun au scăzut cu 0,2%.

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna februarie 2011, comparativ cu luna precedentă,  a crescut  pe  ansamblu  cu 1,1%  datorită creşterilor înregistrate  la: comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule, în magazine specializate (+12,1%) şi la vânzările de produse  nealimentare (+0,6%). 

Vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun au scăzut cu 0,6%. 

Februarie 2011  comparativ cu februarie 2010 – Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna februarie 2011, comparativ cu luna februarie 2010 a înregistrat o scădere cu 4,8% datorată scăderii vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (-10,3%), a vânzărilor de produse nealimentare (-2,1%) şi a  comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (-0,9%).

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna februarie 2011, comparativ cu luna februarie  2010 a  înregistrat o  scădere cu 5,2% datorată  scăderii  vânzărilor  de  produse  alimentare, băuturi  şi  tutun  (-9,6%),  a vânzărilor de produse nealimentare (-2,6%) şi a comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate  (-2,5%), 

Perioada 1 ianuarie – 28 februarie 2011 comparativ cu aceeaşi perioadă din 2010 – În perioada 1 ianuarie – 28 februarie 2011 comparativ cu aceeaşi perioadă din 2010, volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, a scăzut cu 6,0%, scădere datorată reducerii vânzărilor de produse alimentare, băuturi  şi tutun (-10,0%), comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (-8,2%) şi a vânzărilor de produse nealimentare (-1,5%). 

În perioada perioada menţionată din 2011 comparativ cu acceaşi perioadă din 2010, volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule  şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, a scăzut cu 5,7%, scădere datorată reducerii vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (-9,7%), a comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (- 8,4%)  şi a vânzărilor de produse nealimentare (-2,1%). – www.promptmedia.ro

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.