103232 – 12082011- După 12 ani de la prima certificare ISO 9001 şi trei ani de la certificarea în conformitate cu standardul ISO 9001 ediţia 2008, Siveco Romania trece din nou cu brio un examen dificil: recertificarea sistemului de management al calităţii în conformitate cu cerinţele acestui standard internaţional.
„Recertificarea sistemului de management al calităţii din compania noastră a fost făcută în urma unui audit minuţios şi foarte exigent de către grupul AFNOR, unul din cele cinci organisme internaţionale de certificare din lume. Este foarte important pentru noi să asigurăm clienţilor cele mai bune servicii pentru ca la rândul lor să se dezvolte şi să câştige noi clienţi”, a declarat Daniela Bichir, vicepreşedinte Calitate şi Resurse Umane în cadrul Siveco Romania.
Standardul ISO 9001:2008 stabileşte cerinţele pentru sistemul de management al unei organizaţii care doreşte să demonstreze abilitatea de a furniza constant un produs/serviciu conform cerinţelor clienţilor şi cerinţelor legale, şi care vizează creşterea satisfacţiei clienţilor prin aplicarea efectivă a sistemului, inclusiv a îmbunătăţirii continue a sistemului.
Siveco Romania furnizează soluţii de eLearning, EAS (Enterprise Application Suite), Document Management, Business Inteligence, eHealth, eGovernment, eAgriculture, eCustoms şi eBusiness, atât pentru domeniul privat, cât şi pentru domeniul public. – www.promptmedia.ro