Acasă Politic Bucuresti: Operatiunea “Chioscariada”, etapa a doua

Bucuresti: Operatiunea “Chioscariada”, etapa a doua

DISTRIBUIȚI

 – 106673 – 03012012 – Magazinele, florăriile, chioşcurile şi rulotele cu marfă vor dispărea din apropierea staţiilor de metrou ca urmare a unei decizii transmisă de Metrorex. Şefii Regiei sunt nemulţumiţi de faptul că micii întreprinzători nu le-au cerut avizul înainte de a-şi începe afacerea. În schimb, chioşcurile din interiorul staţiilor de metrou vor funcţiona în continuare fără probleme. Metrorex a transmis către toate primăriile de sector decizia luată, astfel că în perioada imediat următoare se va începe dezafectarea chioşcurilor şi chiar a panourilor publicitare sau automatele de cartele telefonice sau cafea. Metrorex precizează că măsurile de desfiinţare a construcţilor care nu au primit aviz să înceapă imediat. În ultimii ani, în jurul gurilor de metrou au “răsărit” zeci de florării, chioşcuri, covrigării, automate pentru cafea sau cartele telefonice, tarabe sau rulote mic.ro. Singurele care vor rămâne în

picioare vor fi chioşcurile de ziare. Spaţiile închiriate şi panourile publicitare din staţiile de metrou aduc Metrorexr câteva milioane de lei anual. – www.promptmedia.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.