Acasă Politic Bucuresti: Cum a devenit Centrul Istoric al Capitalei cea mai atractivă destinaţie...

Bucuresti: Cum a devenit Centrul Istoric al Capitalei cea mai atractivă destinaţie turistică din România

DISTRIBUIȚI

111234 – 24062012 – Centrul Istoric din Bucureşti a devenit un model de succes în turismul românesc şi cea mai atractivă destinaţie turistică din România pentru că a aplicat câteva principii clare, potrivit reprezentanţilor Federaţiei Patronatelor din Turism şi Servicii.

“Competiţia este aici serioasă din cauza concentraţiei nemaivăzute de cafenele, cluburi şi restaurante, iar acest lucru face ca toţi actorii implicaţi să se bată în oferte, să stea efectiv la dispoziţia clienţilor şi să fie numai un zâmbet pentru a le capta bunăvoinţa turiştilor. O altă schimbare de atitudine care a dus la înflorirea turismului în Centrul Istoric al Capitalei a fost menţinerea deschisă a locaţiilor atât cât vor clienţii. De unde până anii trecuţi Capitala se închidea la ora 23, cu mici excepţii, acum circuitul turistic din Centrul Istoric este aproape neîntrerupt, iar Bucureştiul are, pentru prima oară în ultimii 20 de ani, o adevărată viaţă de noapte şi turism de distracţie pentru toate gusturile. La fel de important a fost accentul pus pe mâncare, pentru că în Centrul Istoric se găsesc oferte foarte bune pentru servitul mesei la tot pasul. Pentru a nu rămâne mai prejos, o mulţime de cafenele şi-au adaptat oferta şi au început la rândul lor să le ofere meniu de restaurant clienţilor. Aşadar, un alt secret al scucesului a fost că în Centrul Istoric se mănâncă aproape peste tot şi se mănâncă bine. Din aceste motive, Centrul Istoric al Capitalei a devenit un model turistic pentru România şi a început să atragă tot mai mulţi turişti străini. Distracţia aici nu se opreşte niciodată şi sunt turişti care nu părăsesc locul până a doua zi dimineaţa, când o iau de la capăt, iar locaţiile sunt încă deschise şi primitoare. Acesta este, pe scurt, modelul de succes al Centrului Istoric care trebuie replicat şi în alte zone din România, pentru că atrage, în mod evident, turiştii şi funcţionează precum un magnet al distracţiei. Şi nu doar pentru români, de vreme ce şi străinii apreciază în cel mai înalt grad spiritul de libertate, de ospitalitate şi de voie bună care răsună din Centrul Capitalei. Acumularea de evenimente de gen, de party-uri şi de spectacole care dau farmecul Centrului Istoric mai are nevoie doar de o hartă amănunţită a locurilor şi a întâmplărilor prin care patronii îi atrag pe clienţi cu cele mai variate oferte. O asemenea hartă a evenimentelor este şi The Beat, aplicaţia care funcţionează precum un detector de distracţie şi prin care oricine poate vedea în ce măsură Bucureştiul chiar a devenit o Capitală a turismului de distracţie”, a declarat Dan Matei Agathon, preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turism şi Servicii. – www.promptmedia.ro

 

           

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.