Acasă Politic Bucureşti: Sorin Oprescu: Lucrările merg neaşteptat de bine la Pasajul Mihai Bravu...

Bucureşti: Sorin Oprescu: Lucrările merg neaşteptat de bine la Pasajul Mihai Bravu – Splaiul Unirii

DISTRIBUIȚI
oprescu_-_mihai_bravu

oprescu_-_mihai_bravu125078 – 22122013 – Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a verificat sambata stadiul lucrarilor la Pasajul Mihai Bravu – Splaiul Unirii. Primarul general a aratat ca restartarea lucrarilor la Pasajul Mihai Bravu este evidenta, primul pod fiind vizibil, iar, daca vremea va permite buna desfasurare a lucrarilor, 

din martie 2014, soferii bucuresteni ar putea circula pe primul pod al Pasajului Mihai Bravu- Splaiul Unirii-

            “Lucrarile merg foarte bine, chiar mult mai bine decat m-am asteptat, in conditiile in care au trecut doar trei luni si patru zile de cand au fost reluate lucrarile. Pe 6 ianuarie inteleg ca va fi adus si ultimul tablier pentru ca podul sa se poata traversa in intregime. Asa cum puteti vedea, scheletul podului este terminat si sustinut. Cred ca daca vremea ne va permite, undeva in martie 2014 se va putea circula pe acest pod”, a spus Sorin Oprescu.

            In ceea ce priveste lucrarile la cel de al doilea pod, primarul general a aratat ca “deja au fost amplasati stalpii in laterale in vederea realizarii podului, iar, la sfarsitul anului 2014, intregul pasaj va fi dat in folosinta”.

            Edilul-sef a explicat si ca pasajul va fi traversat zilnic de peste 48.000 de masini si va contribui la descongestionarea zonelor Brancoveanu, Nitu Vasile, bulevardul Berceni si fosta Macaralei.

            Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii este compus din doua poduri supraterane paralele.

            Cele doua pasaje rutiere vor supratraversa Splaiul Unirii/Raul Dambovita, precum si intersectia Prelungirea Soselei Mihai Bravu cu Calea Vacarestilor:

            De asemenea, prin acest proiect se vor reconfigura intersecţiile tronsonului Inelului Principal de circulatie cu Splaiul Unirii, precum si cu Calea Vacarestilor, cu asigurarea realizarii relaţiilor de stânga dintre cele două artere de circulaţie în condiţii de siguranţă si confort.

            Necesitatea realizarii pasajului a derivat din circulatia din ce in ce mai dificila, cu blocaje frecvente, in aceasta zona, fiind realizat pe directia inelului principal de circulatie

            Pasajul Mihai Bravu rezolva subtraversarea a doua puncte esentiale – Splaiul Unirii si Dambovita pe de-o parte, iar pe de cealalta parte, intersectia Mihai Bravu cu Calea Vacaresti, realizand continuitatea traficului, in corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piata Sudului.

            Obiectivul general al proiectului este acela de a continua programul de optimizare a traficului cu posibilitatea realizării unui pasaj rutier suprateran prin care să se realizeze o legătură rutieră mai rapidă între Şoseaua Mihai Bravu şi Splaiul Unirii.

            Scopul proiectului îl reprezintă descongestionarea traficului din zona intersecţiei Şoseaua Mihai Bravu – Splaiul Unirii – Calea Văcăreşti. – www.promptmedia.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.