Acasă Bucuresti-Ilfov Bucuresti București: Măsuri de reorganizare și eficientizare a activității unor structuri ale administrației...

București: Măsuri de reorganizare și eficientizare a activității unor structuri ale administrației publice centrale

DISTRIBUIȚI

administratia publica142197 – 28012016  – Guvernul a stabilit, la 27 ianuarie a.c., măsuri de reorganizare și eficientizare a activității unor structuri ale administrației publice centrale, precum și modificarea unor acte normative. Executivul a decis reorganizarea unor instituții publice cu personalitate juridică, care se finanțează integral din venituri proprii și se află în subordinea Institutului Național de Statistică. Astfel, Centrul de Conferințe și Centrul Național de Pregătire în Statistică fuzionează prin absorbția de către Institutul Național de Statistică. Posturile și personalul Centrului sunt preluate de INS, iar salarizarea personalului contractual preluat se face la nivelul de salarizare în plată pentru funcțiile similare din cadrul INS. De asemenea, INS preia activele și pasivele celor două instituții publice preluate prin absorbție, precum și toate drepturile și obligațiile care decurg din actele normative, cât și din contracte, convenții, înțelegeri, protocoale, memorandumuri și acorduri în care Centrul de Conferințe și Centrul Național de Pregătire în Statistică sunt parte. Datoriile Centrului de conferințe se plătesc din bugetul INS pe anul 2016. În termen de 60 de zile de la intrarea în vigoare a ordonanței aprobate, HG nr. 957/2005 privind organizarea și funcționarea Institutul Național de Statistică se modifică corespunzător. Actul normativ aprobat prevede, totodată, modificarea Legii organizării și funcționării statisticii oficiale în România nr. 226/2009.

Ordonanța propune și unele măsuri de eficientizare a două structuri ale Ministerului Afacerilor Interne, respectiv Direcția Generală de Pașapoarte și Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor. Una din măsuri stabilește că ministrul Afacerilor Interne va putea numi directorii adjuncți care să-l ajute în exercitarea actului managerial pe directorul general al Direcției Generale de Pașapoarte, respectiv pe directorul Direcției Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor. Măsura a fost necesară întrucât atribuțiile și competențele celor două direcții au fost extinse de-a lungul timpului prin modificări și completări ale actelor normative specifice. – PROMPT MEDIA

foto:economica.net

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.