Acasă Bucuresti-Ilfov Bucuresti Factura detaliată – când și cum o poți primi

Factura detaliată – când și cum o poți primi

DISTRIBUIȚI

 Factura detaliată143928 – 27042016 –  Utilizatorii serviciilor de telefonie, internet sau televiziune au dreptul să solicite facturi detaliate pentru a vedea modul în care au fost tarifate serviciile folosite, indiferent dacă dețin un abonament sau folosesc o cartelă preplătită. De obicei, operatorii emit automat o factură nedetaliată. În schimb, facturile detaliate sunt emise doar la cererea utilizatorilor fie pe hârtie (de regulă contra cost), fie prin e-mail (gratuit). Facturile detaliate din conturile online sunt emise gratuit.

Factura detaliată trebuie să conțină, pentru toate categoriile de servicii (telefonie, internet sau televiziune):

  • perioada de tarifare,
  • tariful lunar perceput pentru abonament şi tariful pentru traficul suplimentar, dacă este cazul, tarifele percepute pentru conectare/instalare/reconectare/deconectare, dacă este cazul;
  • tarifele percepute pentru închiriere/furnizare echipamente, dacă este cazul;
  • alte servicii furnizate și tarifele aferente acestora, dacă este cazul;
  • gratuitățile/reducerile tarifare de care utilizatorul a beneficiat, dacă este cazul;
  • suma totală tarifată, inclusiv TVA;
  • un număr de telefon la care utilizatorul poate solicita informații suplimentare referitoare la factura detaliată;
  • cursul de schimb valutar aplicat, dacă este cazul.

ANCOM recomandă utilizatorilor de servicii ca, în eventualitatea unor probleme cu factura, să formuleze o reclamație la furnizorul de servicii și, obligatoriu, să ceară un număr de înregistrare. –  PROMPT MEDIA

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.