Acasă Anchete Interne Inspectoratul General pentru Imigrări si-a  reluat activitatea cu publicul

Inspectoratul General pentru Imigrări si-a  reluat activitatea cu publicul

DISTRIBUIȚI

 154660 – 18052020 – Inspectoratul General pentru Imigrări (IGI) a reluat, începând de astăzi, 18 mai a.c., întreaga activitatea de primire și eliberare a documentelor, pe linia acordării sau prelungirii dreptului de ședere și înregistrării rezidenței cetățenilor europeni, în toate sediile unde se desfășoară lucrul cu publicul, cu respectarea condițiilor de protecție și distanțare socială în zonele de ghișeu.

Într-o primă etapă, activitatea de relații cu publicul se va desfășura după programul normal de lucru, de luni până vineri, în intervalul orar stabilit la nivelul fiecărei structurii teritoriale de imigrări, sens în care recomandăm consultarea secțiunii Contact a site-ului public.

Estimăm o creștere semnificativă a solicitărilor ca urmare a reluării în întregime a activității de relații cu publicul, prioritar fiind preluate cererile de programare depuse online.

În funcție de evoluția situației privind capacitatea de preluare și procesare a documentelor, de la nivelul fiecărui județ, pot fi dispuse măsuri de prelungire a programului de lucru, care vor fi comunicate din timp.

Accesul persoanelor în interiorul spațiilor de lucru cu publicul se face cu respectarea indicațiilor polițiștilor, a marcajelor și a regulilor de distanțare socială, iar purtarea măștilor de protecţie este obligatorie.

Toate spațiile de lucru sunt dezinfectate periodic și igienizate cu rigurozitate, iar la intrarea în instituție se recomandă folosirea produselor dezinfectante.

Pentru evitarea staționării și aglomerării în spațiile de lucru, Inspectoratul General pentru Imigrări recomandă utilizarea, în continuare, a portalului online de programare a documentelor, înainte de prezentarea acestora la ghișeu.

Reamintim cetățenilor străini și europeni că au la dispoziție 90 de zile, de la data încetării stării de urgență, pentru a efectua demersurile necesare de înregistrare și de preschimbare a documentelor care au expirat în această perioadă.

Cât privește activitatea de primire în audiență, aceasta  se va desfășura numai în cazuri cu caracter deosebit, pentru un interval de maxim 15 minute, respectându-se recomandările medicale de evitare a interacțiunii prelungite dintre persoane. În situația în care nu se poate realiza primirea în audiență, solicitanții pot utiliza mijloacele alternative de comunicare electronică sau poștală, urmând să primească răspuns la cele sesizate, anunta un comunicat de presa al IGI.

 

 

2 COMENTARII

  1. Buna seara. Numele meu este Mokdad Ahmed Bey , sunt cetatean francez si cum este imposibil sa pot face o programare on line pentru prelungirea dreptului de sedere care expira pe 27 iul 2021, va rog sa ma mi spuneti daca pot veni personal la sediul dvs.Cu multumiri. A. Mokdad

    • Mergi la sediul lor din str. Nicolae Iorga, stai la coadă vreo 8 (opt !) ore ca fraierul şi rezolvi problema ! Est un haos TOTAL şi MIZERABIL ! Adresa de e-mail NU este corectă, telefonul la fel ! Baftă !

Dă-i un răspuns lui Florin Tudoran Renunțați la răspuns

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.