Acasă Economic Aproape 50% din eco-tichetele Rabla PLUS au fost rezervate

Aproape 50% din eco-tichetele Rabla PLUS au fost rezervate

DISTRIBUIȚI

90% dintre cei care au accesat programul Rabla PLUS au ales o mașină full electric

155191 – 18062020 – Anul acesta rezervările eco-tichetelor puse la dispoziție prin Rabla PLUS au atins cifra de 1.225, în mai puțin de trei luni de la startul programului. În perioada similară a anului trecut, au fost rezervate puțin peste 1.000 de mașini. Anul acesta, Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor prin Administrația Fondului pentru Mediu, a pus la dispoziția cetățenilor și firmelor din România cel mai mare buget din istoria programului Rabla PLUS: 140 de milioane de lei, cu circa 45 de milioane mai mult decât în 2019.

Bugetul permite punerea pe șoselele României până la 3.000 de mașini electrice și hibride, cât s-a pus, în total, în toate cele patru ediții ale programului Rabla PLUS din anii anteriori.

În ceea ce privește programul Rabla Clasic, până în acest moment, numărul rezervărilor a atins cifra de 21.000 de mașini, față de peste 30.000 de mașini rezervate în perioada similară a  anului trecut.

“Rabla PLUS se dovedește a fi un program de succes, în ciuda problemelor din industria auto, generate de pandemie. Este primul an din istoria celor două programe Rabla Clasic și Rabla PLUS când, cel din urmă, are rezultate mai bune decât primul, raportat la numărul total de mașini disponibile prin ambele programe. Deși am traversat COVID, cifrele de la Rabla PLUS sunt mai bune pentru primele trei luni de program față de oricare altă ediție Rabla PLUS din anii precedenți. Mă bucur că românii aleg mașinile electrice: acesta este viitorul transportului urban. De când am stabilit bugetul pentru anul acesta ne-am dorit un singur lucru: să impulsionăm transportul electric în orașele din România și să punem într-un an pe șoselele din țară cel mai mare număr de mașini electrice înregistrat până acum”, a declarat Costel Alexe, ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.