Acasă Bucuresti-Ilfov Ilfov O asociere de firme româno-spaniolă vrea să comstruiască Centura orașului Buftea

O asociere de firme româno-spaniolă vrea să comstruiască Centura orașului Buftea

DISTRIBUIȚI

 164600 – 04052022 – Asocierea de firme româno-spaniole E.M. PRIME CONSTRUCT S.R.L. (lider de asociere) – OPR ASFALT S.R.L. – OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS S.A. a fost singurul ofertant în cadrul procedurii de atribuire a contractului de proiectare și execuție privind Varianta de ocolire a Centurii Buftea.

Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

Centura Buftea are 5,7 km, va avea trei pasaje și două intersecții: pasaj peste drum betonat km 0+610 (L=36.10 m)  pasaj peste DJ101 km 2+800 (L=84.90 m), iar ntersecția cu DJ101 este amenajată cu un pasaj superior pe varianta de ocolire și intersecție cu sens giratoriu proiectată sub pasaj. De asemenea, vor mai fi un pasaj peste CF București-Ploiești km 4+525 (L=81.90 m), o intersecție giratorie la km 0+000 (începutul variantei intersectează DN 1A la km 17+100 și va asigura conexiunea cu nodul rutier al autostrăzii de centură București), iar joncțiunea Variantei Ocolitoare cu DN 1A se face la km 21+700 (km 5+774 al Variantei Ocolitoare) utilizând strada Metalurgiei.

Varianta de Ocolire se desprinde din DN1A (km 17+ 100) cu orientarea nord, ocolind pe partea de est complexul Avicola Buftea (zona propusă spre construire de locuințe colective) și continuă, utilizând culoarul natural din lungul canalului situat la est de localitatea Buftea, aproximativ paralel cu DN1A. Traseul intersectează denivelat drumul colector prevăzut în PUG spre a fi lărgit la 4 benzi de circulație (km 0+580), DJ 101 (km 2+785) și magistrala 300 a CFR (km 4+600) si face joncțiunea cu DN1A (km 21+700) utilizând strada Metalurgiei (limita teritorial administrativă Buftea și Ilfov).

După cum susține secretarul de Stat în Ministerul Transporturilor Irinel Scrioșteanu, Varianta de Ocolire Buftea va veni în completarea investițiilor privind pasajul Mogoșoaia și Autostrada Bucureștiului – A0. Aceasta va conduce la separarea traficului local de traficul de tranzit, producând beneficii atât la nivelul traficului de tranzit aferent DN1A, cât și la nivelul traficului local aferent tramei stradale a orașului Buftea.

 

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.