Acasă Social „Vorbește corect, trăiește curat!”

„Vorbește corect, trăiește curat!”

Campanie publică pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor

DISTRIBUIȚI

168778– 08052023 – Astăzi, 8 mai, a fost lansată campania educațională pentru aruncarea responsabilă a deșeurilor „Vorbește corect, trăiește curat!”, realizată de Comunicator Media, cu sprijinul JTI România.

„Printr-un îndemn aparent simplu, campania își propune să capteze o audiență cât mai largă. Sperăm ca tonul pe care-l folosește actorul Mihai Mălaimare să amuze publicul, iar mesajul să-l pună pe gânduri. Dacă folosești corect forma și sensul cuvintelor, ceea ce spui e mai ușor de înțeles și reușim să comunicăm în mod real. Iar a „trăi curat” cred că înseamnă să acorzi atenție faptelor, gesturilor, oricât de nesemnificative ar părea, să nu arunci gunoiul pe fereastră, să aplici regulile de bun simț și să te respecți pe tine și pe ceilalți. Încercați să vorbiți corect și să trăiți curat!”, a explicat Alexandru Lupu, directorul Comunicator Media, referindu-se la conceptul demersului.

„Lecția de gramatică e un efort de întoarcere de la formă la fond, la comunicare și gesturi zilnice mai pline de înțelesuri. În ultima vreme, crearea de conținut fără substanță sau vorbitul fără a spune nimic merg mână în mână cu nerespectarea regulilor gramaticale. Iar între cum vorbim și cum trăim poate exista o echivalență – vorbim curat și cu sens, trăim la fel. Această campanie educațională a pornit de la o cerință a Directivei plasticelor de unică folosință, dar se încadrează foarte bine în proiectele și programele susținute de JTI. Din 1993, când JTI a intrat pe piața din România, suntem parte a societății și ne implicăm constant și consecvent în rezolvarea problemelor reale. Îi ajutăm pe cei care au într-adevăr nevoie, susținem proiecte educaționale și programe culturale de anvergură, suntem parteneri ai autorităților în combaterea contrabandei cu țigarete. Dorim ca și în anii următorii să continuăm dezvoltarea afacerii într-un mod sustenabil, să investim, să fim în topul angajatorilor și să fim implicați în viața comunității”, a precizat Gilda Lazăr, Director Corporate Affairs & Communications JTI Romania, Moldova și Bulgaria.

Directiva (UE) 2019/904 a Parlamentului European și a Consiliului, privind reducerea impactului anumitor produse din plastic asupra mediului, transpusă prin Ordonanța de Urgență 6/2021, prevede măsuri de sensibilizare în vederea stimulării unui comportament responsabil pentru aruncarea corespunzătoare a produselor ce conțin plastic.

JTI susține campanii publice de informare și cu privire la efectele negative ale contrabandei cu țigarete, începând din anul 2010, în parteneriat cu autoritățile de aplicare a legii. JTI a fost prima companie de tutun care a semnat un Protocol pentru combaterea contrabandei în anul 2005, mai întâi cu Agenția Națională de Administrare Fiscală, apoi cu Autoritatea Națională a Vămilor.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.