Acasă Economie Cinci consorții și companii calificate în cursa finală pentru reabilitarea tronsonului feroviar...

Cinci consorții și companii calificate în cursa finală pentru reabilitarea tronsonului feroviar Brașov – Sighișoara

DISTRIBUIȚI

149656 – 02022018 –Toate cele cinci consorții și companii care au depus oferte pentru reabilitarea tronsonului feroviar Brașov – Sighișoara pe secțiunile 1. Brașov – Apata și 3. Cata – Sighișoara, în lungime totală de 86 de km, s-au calificat în cursa finală, acestea trecând de etapa de evaluare a ofertei tehnice, anunță Club Feroviar.

CFR SA a primit în luna august 2017 cinci oferte în vederea reabilitării acestui tronson de pe Coridorul IV Paneuropean, ramura nordică.

Ofertele au fost depuse de asocierea Astaldi și  IC Ictas Insaat Sanayi ve Ticaret A.S.,  Impreza Pizzaroti & C SpA Italia S.p.A.,  asocierea Alstom  S.A., Arcada Company, Aktor și Euroconstruct Trading ’98, Societa Italiana per Condotte d’Acqua S.p.A. și asocierea Strabag A.G., Thales și Swietelsky.

Sursa de finanțare va fi asigurată de Comisia Europeană prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei (CEF), în proporţie de 85%, iar cofinanțarea în proporție de 15% de la bugetul de stat. Durata de execuție este de 48 de luni, la care se adaugă 60 de luni perioada de notificare a defecțiunilor.

Lucrările de modernizare a infrastructurii feroviare aferente celor două secțiuni, Brașov – Apata și Cata – Sighișoara, vor contribui la atingerea obiectivului principal de promovare a mobilității sustenabile pe secțiunea Frontiera Ungară – Curtici – Arad – Simeria – Sighișoara – Brașov, prin creșterea vitezei de circulație la 160 km/h, reducerea duratei de transport,  creșterea siguranței feroviare, facilități pentru accesul persoanelor cu mobilitate redusă, introducerea sistemelor moderne de semnalizare și de management al traficului și prin îmbunătățirea gradului de confort oferit călătorilor în stațiile de cale ferată.

Lucrările la infrastructura și suprastructura feroviară vizează terasamente linii C.F, consolidări, poduri și viaducte, podețe, tuneluri, pasaje superioare, drumuri, linie de contact, trafic feroviar, sistem de informare a călătorilor, energoalimentare, telecomunicații, comunicații pentru semnalizare, fibră optică, supraveghere video, arhitectură, instalații electrice, instalații sanitare, instalații termoventilație, apărări de maluri, semnalizare, protecția mediului. Pe acest traseu se afla 11 puncte de secționare, toate centralizate electrodinamic (CED) – 4 stații de cale ferată, 15 halte, 2 noduri de cale ferată principale și un tunel dublu de 660 m lungime.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.