Acasă Uncategorized Bucureşti: Volumul cifrei de afaceri în comerţul cu amănuntul a crescut puţin...

Bucureşti: Volumul cifrei de afaceri în comerţul cu amănuntul a crescut puţin în aprilie

DISTRIBUIȚI

– 101525 – 03062011  – În luna aprilie 2011, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut  faţă de luna precedentă  ca serie brută cu 0,4%  şi a scăzut ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,8%, anunţă Institutul Naţional de Statistică. Faţă de luna corespunzătoare a anului precedent, volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut atât ca serie brută cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, cu  4,0 % şi respectiv, cu 6,2%. În perioada 1 ianuarie – 30 aprilie 2011, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule  şi motociclete) a scăzut  faţă de perioada corespunzătoare, atât ca serie brută cât  şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu  5,2%  şi respectiv, cu 5,9%.

Aprilie 2011 comparativ cu martie 2011 – Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna aprilie 2011, comparativ cu luna precedentă, a crescut pe ansamblu cu 0,4%, datorită creşterilor înregistrate la: vânzările de produse alimentare, băuturi  şi tutun (+4,8%)  şi la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+2,4%), Vânzările de produse nealimentare au scăzut cu 3,8%. Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare  şi de sezonalitate, în luna aprilie 2011, comparativ cu luna precedentă,  a scăzut  pe  ansamblu  cu 1,8%  datorită      scăderilor   înregistrate  la: comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule, în magazine specializate (-3,3%)  şi la vânzările de  produse  nealimentare (-0,6%).  Vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun au rămas la acelaşi nivel.

Aprilie 2011  comparativ cu aprilie 2010 – Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna aprilie 2011, comparativ cu luna aprilie 2010 a înregistrat o scădere cu 4,0% datorată scăderii vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (-5,8%), a comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (-4,4%) şi  a vânzărilor de produse nealimentare (-2,3%). Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare  şi de sezonalitate, în luna aprilie 2011, comparativ cu luna aprilie   2010  a   înregistrat  o  scădere cu 6,2% datorată  scăderii  vânzărilor  de  produse   alimentare, băuturi  şi  tutun  (-8,3%),  a comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate  (-4,2%) şi a vânzărilor de produse nealimentare (-0,1%). 

Perioada 1 ianuarie – 30 aprilie 2011 comparativ cu aceeaşi perioadă din 2010 – În perioada 1 ianuarie – 30 aprilie 2011 comparativ cu  aceeaşi perioadă din 2010, volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, a scăzut cu 5,2%, scădere datorată reducerii vânzărilor de produse alimentare, băuturi  şi tutun (-9,5%), comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (-4,9%) şi a vânzărilor de produse nealimentare (-1,7%).  Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule  şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, a scăzut cu 5,9%, scădere datorată reducerii vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (-9,8%), a comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (-5,7%)  şi a vânzărilor de produse nealimentare (-2,0%). –  www.promptmedia.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.