Acasă Politic Mures: Strategie pentru promovarea turismului in Carpati realizata cu Printul Charles

Mures: Strategie pentru promovarea turismului in Carpati realizata cu Printul Charles

DISTRIBUIȚI

110637 – 01062012 – Guvernul elaborează o strategie împreună cu Casa Regală a Angliei, mai exact cu reprezentanţii Prinţului Charles, pentru promovarea turismului în Carpaţi, a declarat vineri ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Eduard Hellvig, la Târgu Mureş.

„Săptămâna trecută am avut o întâlnire cu consilierul Prinţului Charles, acesta a fost la Ministerul Dezvoltării, unde am avut o discuţie în care i-am mulţumit excelenţei sale Prinţului Charles pentru efortul pe care l-a făcut şi pentru sprijinul permanent pe care l-a avut pentru proiectele Guvernului României. Vreau să ştiţi că la nivelul SGG există un secretariat tehnic care coordonează o strategie pentru dezvoltarea turismului în Carpaţi. Au fost discuţii, se realizează o strategie la nivel guvernamental, încă o dată s-a demonstrat că nu trebuie să inventăm lucruri noi, ci trebuie să utilizăm ce există ca resursă de dezvoltare şi de promovare a României. Nu trebuie să reinventăm roata, avem lucruri care pot fi promovate, acesta e motivul pentru care vorbesc de turismul de nişă, de turismul cultural, de lucruri care există aici – tradiţii, cultură, care ne stau la îndemână şi trebuie să le utilizăm în aşa fel încât să creăm locuri de muncă şi plusvaloare în economia naţională”, a spus Hellvig, care a adăugat că ambele părţi vor colabora foarte bine.

Ministrul a precizat că parteneriatul vizează atât promovarea Carpaţilor, cât şi proiecte punctuale.

„Acest parteneriat cu Casa Regală a Angliei ţine în primul rând de realizarea unei strategii coerente pentru promovarea Carpaţilor, pe de o parte, iar pe de altă parte de iniţierea unor proiecte punctuale, de la festival gastronomic până la promovarea unor regiuni turistice în zona rurală, de la asigurarea finanţării pe infrastructura de turism – aici vorbesc de reabilitare de drumuri – infrastructură în interiorul regiunilor promovate. Deci este un ansamblu şi un complex de măsuri care să asigure o dezvoltare de secol XXI a regiunilor şi a lucrurilor pe care vrem să le promovăm. Nu trebuie să reinventăm nimic, trebuie să folosim ceea ce avem şi să dezvoltăm la nivel de secol XXI. Strategia a început, a existat deja prima discuţie de experţi săptămâna aceasta, am fost informat că au început să lucreze pe documente”, a spus Helvig. – www.promptmedia.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.