127772 – 18042014 – Camera de Comerţ şi Industrie a României (CCIR), în parteneriat cu Google România, a organizat evenimentul „Compania mea pe Google”, la sediul CCIR.
Cei de la Google România au vorbit reprezentanţilor celor peste 300 de IMM-uri prezente la eveniment despre utilizarea avantajelor mediului on-line, tendinţele comerţului electronic, gestionarea relaţiei cu o agenţie de publicitate, pentru a face faţă cu succes noului model de business la nivel global, în cadrul unui dialog deschis, facilitat de Camera de Comerţ Naţională.
Evenimentul a inclus demonstraţii realizate de agenţiile de publicitate privind utilizarea uneltelor Google, respectiv: publicitatea pe motoarele de căutare, publicitatea pe Youtube, publicitatea prin bannere, măsurarea performanţelor şi prezenţa pe hărţile Google.
Chiar dacă România se află în continuare pe unul din ultimele locuri privind comerţul on-line, există premise pentru schimbarea acestei situaţii şi modificarea comportamentului de consum. În prezent, circa 64% dintre români, adică 9 milioane de persoane, au acces la internet şi peste 95% utilizează Google ca motor de căutare, statisticile recente evidenţiind că mediul on-line este principala sursă de informare pentru achiziţionarea de produse şi servicii.- PROMPT MEDIA