Acasă Social Bucureşti: Departamentul de PR al Pro Tv, desfiinţat peste noapte

Bucureşti: Departamentul de PR al Pro Tv, desfiinţat peste noapte

DISTRIBUIȚI

128224 – 09052014 – Angajaţii Departamentului de PR şi comunicare al Pro TV au solicitat intervenţia poliţiei, după ce întregul departament a fost desfiinţat, iar bodyguarzii au încearcat să-i scoată pe angajaţi din clădire, potrivit Adevarul.ro.

Fără preaviz, angajaţii care formau Departamentul de PR şi comunicare al Pro TV au fost anunţaţi că le-a încetat contractul de muncă, susțin surse din cadrul televiziunii.

Mai mult, în această dimineaţă bodyguarzii le-au confiscat telefoanele de serviciu, le-au interzis să mai utilizeze calculatoarele şi i-au invitat să părăsească clădirea.

Angajaţii au apelat la ajutorul forţelor de ordine, un echipaj de poliţie afându-se, în prezent, la faţa locului. De asemenea, angajaţii au anunţat că se pregătesc de grevă în faţa televiziunii.

Situaţia este cu atât mai delicată, căci printre cei disponibilizaţi se numără şi unii dintre cei mai vechi oameni ai postului.

Întregul departament de PR şi comunicare, condus în trecut de Maria Apostol, care s-a despărţit de Pro TV după 13 ani, la jumătatea lunii februarie, a fost desfiinţat.

Plecarea Mariei Apostol, considerată „mâna dreaptă a lui Adrian Sârbu“, a fost prima dintr-un lung şir, care a culminat în urmă cu două săptămâni cu demisia Monei Segall, unul dintre oamenii de bază ai postului Pro TV, producătorul general al unor show-uri de succes precum „Vocea României“, „Românii au talent“ şi „Dansez pentru tine“.

Se pare că următorul departament vizat pentru restructurare este cel de promo, care numără 20 de persoane“.         Directorul general al Pro Tv, Aleksandras Cesnavicius, a declarat, potrivit Hotnews.ro, că noua strategie Pro TV „necesită o regândire organizațională”, iar „ca parte a acestui proces, colaborarea cu o parte dintre furnizorii de servicii a fost reconsiderată, în virtutea eficientizării operațiunilor companiei”.

„Implementarea cu succes a noii strategii PRO TV, care are ca scop intarirea pozitiei de lider pe piata TV din Romania, necesita un proces de regandire organizationala. Ca parte a acestui proces, colaborarea noastra cu o parte dintre furnizorii de servicii a fost reconsiderata, in virtutea eficientizarii operatiunilor companiei. Pentru noi, eficienta nu inseamna reducerea costurilor cu orice pret, ci reorganizarea lor si realizarea investitiilor intr-un mod mai inteligent, prin concentrarea asupra acelor zone care sunt vizibile si importante pentru telespectatorii nostri. Iar aceasta abordare va fi implementata cu ajutorul celor mai buni, talentati si dedicati oameni din echipa noastra”, a declarat Aleksandras Cesnavicius. – PROMPT MEDIA

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.