Acasă Economie Furnizorii de telefonie mobilă trebuie să anunțe abonații dacă au atins o...

Furnizorii de telefonie mobilă trebuie să anunțe abonații dacă au atins o anumită limită de consum

DISTRIBUIȚI

171429 – 01032024 – ANCOM informează utilizatorii de servicii de telefonie și de acces la internet din România despre obligația furnizorilor de a informa consumatorii la atingerea limitei de consum în valoare de 50 euro/250 lei (fără TVA), care depășește abonamentul, astfel încât să își controleze mai bine costurile cu serviciile de comunicații electronice, accesul la internet și serviciile de telefonie.

Informarea are în vedere doar consumul serviciilor a căror plată se realizează pe bază de abonament, ținând cont de specificul cartelelor preplătite, în cazul cărora plata pentru serviciile oferite se face în avans. În funcție de politica comercială a furnizorilor, costul suplimentar poate include și costurile serviciilor cu TVA. Așadar, furnizorii au responsabilitatea de a avertiza consumatorii când ating acest cost.

În același timp, consumatorii pot renunța, în mod expres, la această informare.

Dacă nu au renunțat în mod explicit, și firmele beneficiază de aceleași drepturi pe care le au persoanele fizice.

În cazul unor probleme/neclarități cu privire la această facilitate, ANCOM recomandă consumatorilor să se adreseze furnizorului, iar în situatia în care furnizorul nu a rezolvat problema se pot adresa ANCOM.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.