104132 – 19092011 – După două luni de informare şi conştientizare, cea de-a şaptea ediţie a campaniei „Litoral Curat”, desfăşurată de Mare Nostrum, a ajuns la final. Această campanie s-a desfăşurat în perioada iulie–septembrie 2011, pe plajele Vega şi Modern ale litoralului românesc.
Ediţia de anul acesta a campaniei a continuat acţiunile de informare şi educare a turiştilor aflaţi pe Litoral, cu privire la abordarea unui comportament responsabil faţă de plajă şi faţă de mare. Cei 20 de voluntari implicaţi în aceste acţiuni au reuşit să informeze 2.500 de persoane despre importanţa reciclării selective a deşeurilor. „De la an la an remarcăm o dorinţă tot mai mare a turiştilor de a colecta selectiv deşeurile. Singurele lor probleme sunt reprezentate de faptul că nu există suficiente coşuri de gunoi pe plajă, inclusiv în preajma teraselor, şi că acestea nu sunt golite atât de des pe cât ar trebui”, a declarat Alexandra Telea, coordonatorul campaniei.
Campania “Litoral Curat” s-a adresat atât turiştilor care au fost prezenţi pe Litoral, locuitorilor din zona costieră românească, administraţiei locale, cât şi agenţilor economici implicaţi în procesul de salubrizare şi colectare a materialelor reciclabile. – www.promptmedia.ro