Acasă Politic Bucuresti: Comertul cu amanuntul, în crestere

Bucuresti: Comertul cu amanuntul, în crestere

DISTRIBUIȚI

109228 – 03042012 – În perioada 1 ianuarie – 29 februarie 2012, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de perioada similară a anului trecut, atât ca serie brută cât şi ca serie ajustatăîn funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 5,0% şi respectiv, cu 5,2%.

Februarie 2012 comparativ cu ianuarie 2012 – Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna februarie 2012, comparativ cu luna precedentă, a scăzut pe ansamblu cu 1,7%, datorită scăderilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (-5,2%) şi la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (-4,9%). Vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun au crescut cu 5,0%. Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna februarie 2012, comparativ cu luna precedentă, a scăzut pe ansamblu cu 2,5% datorită scăderii înregistrate la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule, în magazine specializate (-7,2%) şi la vânzările de produse nealimentare (-5,0%). Vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun au crescut cu 2,9%.

Februarie 2012 comparativ cu februarie 2011 – Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna februarie 2012, comparativ cu luna februarie 2011 a înregistrat o creştere cu 1,3% datorată creşterii vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+7,8%). Scăderi s-au înregistrat la vânzările de produse nealimentare (-3,0%) şi la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (-0,3%), Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna februarie 2012, comparativ cu luna februarie 2011 a crescut cu 3,0%, creştere datorată vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+7,2%).   Scăderi s-au înregistrat la vânzările de produse nealimentare (-0,9%) şi la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (-0,1%).

Perioada 1 ianuarie – 29 februarie2012 comparativ cu perioada similară din 2011 – Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, a crescut cu 5,0%, datorită creşterii comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+11,7%), vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+5,2%), şi a vânzărilor de produse nealimentare (+1,8%). Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, a crescut cu 5,2%, datorită creşterii comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+11,8%), a vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+5,7%) şi a vânzărilor de produse nealimentare (+2,3%). – www.promptmedia.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.